Väntar spänt...

på att Janne ska messa tillbaka till mig. Fick nyss sms från Proffice om lediga jobbtider idag,, svarade att jag kunde jobba 13-18, jag vet dock inte om jag ångrat mig,, gulp. Får jag jobba så är det ju bra men får någon annan passet är det minst lika bra. Min deadline ni vet. Hela morgonen har ju flugit iväg, ställde kl på 07.00 och snoozade till 07.20. Satan vad skönt det är att sova. Om en timma ska jag gå och klippa mitt risiga hår. Mitt hår har sett ut som svinto i flera veckor så nu är det dags att göra nånting åt det.

Det har kommit förslag till regeringen på att studiehjälpmedlet ska kortas ner från sex år till fyra år. Det sämsta förslaget på länge om jag får säga vad jag tycker. Ingen orkar väl känna stressen av att kanske valt fel utbildning och sen inte kunna byta på grund av att man inte beviljas studiemedel under hela studietiden.

Nu ska jag kolla mailen och göra andra viktiga saker,, typ läsa menlösa bloggar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0