Varning för låg humor

Denna kvällen har varit den längsta och bästa på länge. Jag varnar er för låg humor i mina videobloggar, jag har blivit 14 år på nytt. Kvällen började på Tzatziki med god mat och kanonbra sällskap. Efter att väntat i evigheter på huvudrätten kom servitrisen ut med två tallrikar.. Hmm tänkte vi, var är resten. Då sade servitrisen som var tunn som en pinne till mig och Sofia, ni två ska dela eller? Vad exakt menar hon med det? Jag som alltid får fel vinkel på allt har nu fått ångest och ska sluta äta. Servitrisen tyckte inte vi behövde någon mat, jag var förkrossad i tre minuter ända tills hon kom med Sofias tallrik. Pjuh vilken lättnad. Vem går på restaurang och delar en tallrik egentligen? Vi störde samtliga gäster på restaurangen med våra höga skratt och grova samtal.. Becca ville ha nåt grovt och ådrigt,, det fick våra bordsgrannar att byta bord. Efter att blivit proppmätta tog vi en springnota,, eller nä okej vi tog ingen springnota, jag vill bara krydda inlägget lite så gick vi till hemköp och inhandlade dessert. Kvällen fortsatte hos Sofia med sexsnack i sexsoffan. Tycker ni att jag är grov i munnen, då har ni minsann inte träffat Becca. Emelie har en mycket grov beskrivning på mig,, Angelica du är fan sexistisk.. Becca och Emelie har numera fått en snedförvriden bild av mig, de tycker att Falun har gjort mig till en hemsk människa,, haha.. Becca säger: Jo du Angelica jag hittade din knull-lista på min dator, host host du kanske borde uppdatera den för den skrevs innan du flyttade till Falun.. Shit vad tror de om mig egentligen? Ibland har folk tendens till att blanda ihop mig med Sofia :P
Efter att tömt ut sexsnacket åkte Becca och Emelie hem till ghettot (Borlänge) För mig och Sofia slutade det med att vi spontant gick till kåren,, observera att vi var nyktra. Vi var som två främlingar som förundrades över hur folk beter sig med alkohol i kroppen. Det var inte många där man kunde hänga i julgranen inte. Vi shakade lite på dansgolvet, tog lite vatten och sen gick vi hem. kåren,, fy fan.


Som jag skrev innan så var humorn låg. Min partyväska fick bli Emelies doggybag.


Jag måste förvarna er om att ni måste kolla igenom alla klippen för att förstå humorn.. den där humorn som ni kommer att rynka på näsan åt. Sofia lyckades förstöra det roliga inte bara en gång...


och inte bara två gånger...


utan tre gånger!


Slutade med att jag fick ta saken i egna händer.

Tack tjejer för en jättekul kväll!! Och vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska sova över hos en mycket speciell vän ;)
Trumvirvel!!! denna vän är ingen mindre än Sofia.. Hon skulle fått nattligt besök, det slutade med att hon liksom jag inte förstår sig på karljävlar ifrån Bjursås. Ni är så frustrerande komplicerade så vi vet inte hur vi ska handskas med er..

Gonatt!

PS. Jariba jag träffade min trognaste läsare från ******klubben på kåren. jag blir lika glad varje gång jag ser dig =)
Och jaaaa jag vet att du kommer läsa min blogg när du vaknar imorgon.. mohahaha DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0