Videobloggande från Sturefesten

Sådärja nu har jag äntligen tagit mig tid att ladda upp videobloggarna! Dubbel-ludret och lyxhoran står för underhållningen. Men glöm inte bort att ta oss med en nypa salt och att vi i själva verket är två helseriösa och självständiga kvinnor som mellanlandat i Falun på det lägsta trappsteget till att sedan klättra vidare upp på karriärsstegen. Vi lever efter mottot ha kul medans du kan!
Första gången vi provar videobloggning,, och ja det kanske gick till överdrift.

Videoblogg del 1. Vodka med is it is.


Jag framför I¨m yours till Sofias stora förtjusning.


Kärlek på Sture


Videoblogg del 3. Grabbarna Bjursås har anlänt. Emil masserar Sofias vader till Sofias stora förskräckelse.

Kommentarer
Postat av: sofias beundrare #1

+ oerhört charmigt och inlevelse fullt uppträdande gjorde att jag redan nu planerar en uppföljare

+ hur låten förändrades från en kärleksförklaring till en magisk duett.

+ att 0243s största blogg blir omnämnd i faluns mest omskrivna blogg är värt sin pluss ( jag pratar om presentationen och motivet för låten)



- ska man vara pedant hade jag velat se en stående version på denna låt, sitta är till james Blunt!



ser mycket fram kommande veckas låtar!

2009-02-22 @ 21:43:28
URL: http://soholat.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tackar för att du lär ut mitt eget special move till alla dina bloggläsare Angelica. Nu kommer hela Falun använda sig av den ju.Typiskt.

Men jag bjuder på den.

MEN.....sättet du härmade min röst uppskattas inte. Ett slag under bältet my dear. Lite mer dalmål hade däremot uppskattats.

2009-02-23 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0