Walk of shame

Jag blev utslängd av Sofia, hon skulle gå och spinna för hon måste hålla vaderna i trim. Efter att jag var och handlade i torsdags har jag så mycket mat att jag har svårt att välja vad jag ska äta. Jag utmanade ödet och köpte bruna ägg, de var dock vita inuti. Så nu har jag en "Fråga Susann fråga", hon är en riktig bonde och vet allt om ägg, höns och tuppens befruktiningar. Hennes blogg hittnar ni här (www.harkorhorn.blogg.se ). Susann, hur kommer det sig att endel ägg är bruna? Är det så att de äggen kommer från mörkfjädrade hönor? Jag vore ytterst tacksam om jag finge svar på dessa viktiga frågor.

Åh jag fick nyss en friens request på facebook, spännande tänkte jag och det var med entusiasm jag tryckte på knappen,, visade sig att jag och personen som addat mig inte hade några vänner in common, en random människa som inte har nåt bättre för sig än att adda främlingar. Jag har inte tänkt att lägga till honom på min vännerlista.



Dagen efter i alla ära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0