Woorking 7-12

Mina arbetstider går ju inte att klaga på iaf, men som heltidsstudent + lite till så tar inte dagen slut där inte. Efter jobbet ska jag åka till Borlänge och plugga forskningsmetodik och juridik med Viktoria och sen efter det ska jag träna skivstång. Fullspäckad dag med andra ord och jag hoppas denna dagen blir bättre än igår, men so far so good som Karl Marx brukade säga.


Till och med klockan 6 på morgonen har jag energi till att apa mig. Var ju tvungen att visa hur oerhört snygg man är när man jobbar i etikettbranschen. Det är sant, på mitt jobb blir man anställd efter utseende, även lönen är baserad på olika utseendesgrader. Hur skulle jag annars kunna vara Faluns rikaste student?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0