Yoooo Froooday

Har jag någon gång sagt hur dåligt inflytande Sofia har på mig? Det krävs inte mycket för att jag ska vika mig för hennes planer,, det räcker med de magiska orden.. Utgång i helgen? Trots att jag inte har några pengar är jag dessvärre inte svårövertalad. Vi hade storartade planer på att baka bullar och sju sorters kakor i helgen men de planerna sprack direkt. Pust jag börjar redan få dagenefterångest! Men det behöver inte kosta så mycket pengar det här inte, en flaska vin och inträde blir ju faktiskt bara 150 kr,, vilket kap.. jag ska drinkbitcha på lördag,, pluta lite med läpparna, spänn ut stjärten och brösten, vifta lite med ögonfransarna och släng lite snygg med håret sen är det bara att hoppas på det bästa.. Hörru Sofia, hur gör vi om mannen med stort J dyker upp? Ska vi dela på honom den här gången också? karljävel....

Sitter just nu på skolan och väntar på Tessan, vi ska skriva klart schemat för TUR-mässan så att jag sen kan maila iväg det till Kalmar och Karlstad,, shit vad Kalmar tjatar om schemat! Hey chorizooo. 
Har varit och tränat jympa på morgonen och ätit fruksot på friskis.. Hade hellre gått på spinningen men det fanns inga platser kvar.. basjympa 45 minuter ger mig ingenting så det får bli ett spinningpass i eftermiddag för att kompensera för den dåliga träningen jag fick i morse.

Hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh. Du är också uppe!

Jag kände mig som karl i 28 days later en stund

2009-02-20 @ 09:28:57
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Soffan

J är min om vi träffar honom haha:p nej då, du kan ta honom jag e ingen dansgolvshånglare;) HAARRRRYS imorgon!:)))

2009-02-20 @ 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0