124 836 kronor..

har jag i studieskuld. Livsångest får jag. Observera att jag har 3 terminer kvar på utbildningen. Blir jag inte rik när jag är färdigutbildad företagsekonom vet jag inte vad jag gör... Nu är det nästan skrattretande att jag inte har några pengar kvar, nu har jag tillochmed ätit upp alla havregryn, ingen frukost imorgon med andra ord, shit jag kommer gå runt som ett spöke utan energi.
Gah jag blir så irriterad, kan inte alla erkänna att man jobbar för att bli rik, alla vill väl ha ett välbetalt jobb, det är väl inget fel med att vilja ha det? Jag börjar typ gråta när folk totaldissar mina mål.. jag ska bli försäljningschef på Skistar säger jag.. lycka till säger min rumskompis med en röst som säger att det kan du drömma om. Jag är inte korkad faktiskt.. Åh no jag blev så upprörd att jag bet av en nagel.. Eller okej jag blev så upprörd att jag inte ens vill blogga längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså, har du gått ner till försäljnings chef, du skulle ju bli VD, ägare o högsta chef?

2009-01-13 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0