Blir stirrad på :(

Nu har fransmannen stirrat på mig med jämna mellanrum i en timma. Hur vet jag att han är en fransman? Han har ingen baguette i bakfickan, ingen basker på huvudet, ingen flaska vin (tyvärr) på bordet och inte heller någon röd-vit rutig duk. Svaret är enkelt, han läser en fransk tidning, ingen som inte är fransk sitter och läser en fransk dagstidning i en timma, sida upp och sida ner.

Kan han sluta stirra? Jag ser ju bokstavligt talat för jävlig ut idag..Ah kanske är därför han stirrar. Pjuh nu gick han!
Sådärja nu kan jag koncentrera mig på pluggandet istället. Ska sitta en timma till här sen ska jag rusa runt på stan en sväng, ska in på Stadium och se om jag hittar nya träningskläder, börjat slita ut alla uppsättningar jag har. Jag blir kåt på mig själv när jag har träningskläder på mig, jag blir snygg i alla vinklar. Sen ska jag iväg på lunchspinningen, det är bara 45 minuter så ni kan va lugna, jag övertränar inte, det var bara 45 minuter i morse också, lite lagom på en fredag med andra ord.


Över och ut


Kommentarer
Postat av: Ia

Hur vet du att han läser? Han kanske bara låtsas va fransk o läsa en fransk tidning. Han kanske är hemlig agent;)

2009-01-23 @ 13:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0