Den osminkade sanningen



När jag vaknade idag var jag så trött att jag ville gå i ide för resten av vintern. Hade det inte varit för att jag skulle ta samma buss som Camilla hade jag åkt en timma senare. Men nu sitter jag här med Alex (vem annars) på skolan och segar mig igenom caset.. tog en pratpaus med Terese och Hanna så nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva,, något med logisitk var det ju.. Suck, jag glömde lunchlåda så idag blir det svältdag. Dans på friskis ikväll jariba! Om två veckor börjar de riktiga danslektionerna igen. Becca försöker få mig till att börja streetdansa istället för showdansen,, men hey man kan ju alltid ta fler danslektioner i veckan =) Fast min tidsbrist kanske inte godkänner det..
Alex sa till mig när jag kom idag att jag får sitta med honom om jag är tyst.. Vem tror ni aldrig slutar prata nu då?

Kommentarer
Postat av: Tessan

vilken fin sjaaaaaaaaal! :)

2009-01-12 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0