Dont wanna be all by myself?

I flera veckor har jag pratat om hur skönt det kommer bli att få prova på att bo själv, i två timmar har mitt egna sällskap tröttnat på sig själv. Det är så tyst här så jag hör dammkornen falla på marken, det ekar när de slår i golvet för jag har dåligt med prylar på väggarna.. Någon som vill skänka mig lite konst? Det behöver nödvändigt vis inte vara Piccasso men lite Dalí hade suttit fint på mina väggar. Vad ni inte visste om mig är att jag är konstintresserad,, det ni ;) Mitt absoluta favoritställe i London är konstgalleriet Tate Modern och tätt därefter National Gallery och National Portrait Gallery. Japp tro det eller ej men jag är en riktig konstnörd.

Inte nog med att mina väggar är tomma, jag har inte längre någon TV-antenn så jag kan inte ens se på tv, det enda lilla sällskap jag fått på hela kvällen är Camilla i telefon och Thommie och Christopher i webcamen,, jag tror minsann båda två sitter ner och kissar :P

Vill ni veta något mer ni inte vet om mig? Jag är mörkrädd, tror på spöken och att det finns långa håriga armar under sängen som vill grabba tag i mina ben. När jag var liten (gör det fortfarande ibland) brukade jag stå en meter från sängen och hoppa upp i sängen så att armarna inte skulle kunna få tag i mig.
Shit jag tror nästan det var kommentarsrekord på förra inlägget,, haha,, ja du Malin,, jag är faktiskt måttligt trött på att läsa Blondinbellas blogg så nu har jag surfat runt halva kvällen för att hitta nåt läsdugligt.. Kan folk bara sluta skriva modebloggar? Alla modebloggerskor ser exakt likadana ut,, gah dessa mainstreamare som tror de är fashionistas.

Kanske kommer med en uppdatering lite senare!
över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0