För bra för att vara sant

Jag hade ställt alarmet på 08.45 och så vaknar jag strax efter 8 istället och är jättepigg :) Sitter i sängen och myser med en kopp té och en varm laptop och jag älskar det. Jag tror det är ännu ett ålderstecken, inte nog med att jag måsta ta cellprover på äggstockarna nu är jag tillochmed uppe med tuppen en lördagmorgon. Martin gav mig vuxenpoäng igår, efter att ha gnällt lite över min ensamhet kastade jag in handduken och sa"Det är en dag imorgon också", jag kände hur vuxet och töntigt det lät innan orden kom ur munnen på mig. Martin är en sån där bildproduktionssnubbe, han är alltså bra med kameran så jag har föreslagit ett litet projekt åt honom, en dokumentärfilm om mig :) Eller nja okej kanske ingen dokumentär men en videoblogg a lá blondinbella. Så om ni ser någon traska runt i Falun som pratar om sig själv och sitt egna ego med en kameraman i släptåg då är det jag.
Jag ska lära mig konsten att skriva korta blogginlägg så att ni orkar läsa hela inläggen, för kom ihåg det är alltid på slutet mina hemligheter avslöjas ;)
Idag är det premiär för min film där jag är huvurollsinnehavaren och jag känner redan nu att jag har en snyggdag, bortsett från att jag behöver färga min utväxt och plocka ögonbryen så är jag fab!


Men var kommer den där morgonkåta blicken ifrån?

Om circus en timma ska jag träffa Camilla, en av huvudkaraktärerna i min neverending story, vi ska ha "Breakfast at Café we three". Dagen börjar bra idag. Nähäpp dags att måla mig lite!

Vad ska ni äta till frukost idag? (måste avsluta med en fråga som alla andra berömda bloggerskor)





Kommentarer
Postat av: niki

vilken fin stor kopp :D

2009-02-01 @ 19:25:54
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0