Gästspel av Vickan

Tjipp o hej! Tänkte hjälpa fröken Karlsson med ett litet inlägg här, måste ju beskriva vår underbara vecka i Sälen med några fler ord. Som ni redan förstått har Angelica sipprat på alldeless för mycket vin under veckan, vilket är fruktansvärt välbehövligt för att orka med figurerna i stugan, inklusive mig själv bör jag säga :D

Då jag har agerat fotograf,har jag underbart roliga bilder och definitivt massa filmer (finns på facebook inom en snart framtid). Kan ju börja med kära Zacke som är sjukt snygg som transa, måste tillägga att man får skylla sig sjäv om man däckar..


Sedan får man skylla sig själv om man lämnar stugan medan Christopher är kvar i stugan. Han är nämligen pigg på o jävlas 22 timmar om dygnet, de andra 2 har han däckat på. Så självklart sista kvällen hade det ena sovrummet fått två toarullar utspridda över hela rummet. Känndes som ett dåligt halloween skämt och om jag känner Fröken Karlsson rätt va hon inte långt efter med att hjälpa till... Hotar man bara med rätt saker så slipper man städa själv, vilket fröken Daun gjorde... Du kan va en toarulle!!!

Måste tillägga ett par rader om brudarna som den en armade Banditen drog dit. Jo just, Andreas fixar brudar till resten av grabbarnas förtjustning. Den första kommentaren Thommie o Christopher kläcker ur sig under dagens 23 rökpaus var då: "Ja de där va ju inte så mycke o ha". "kunde ju vart lite snyggare tjejer, fan"  Men men, efter en flaska rom senare så va de Chrsitopher som råhånglade i soffan, jo minsamm :)

När jag ändå är igång måste jag ju även kommentera mina snygga bilder från nyårsnatten. Ja, jag är as skraj när de smäller, hetsdricka är ingen bra idé då, men de vet jag nu i efterhand. O jag fick ändå mitt nyårshångel, (Tack Danne för du står ut med mig) När jag tänker efter så fick ganska många i stugan hångla, till och med Thommie, Grattis till de :P Christopher och Rickard fick sitt slafs lite senare iofs. Anderas och Zacke blev utan...

Tänkte avsluta med ett stycke svammel om Angelicas och min (Viktorias) flum dag. Då vi blivit utslängda från stugans egna grabbdag, bestämde vi oss att ha en egen tjej dag. Emelie dissade oss iofs, men men, den började vid lunch då vi smuttade på dagens första alkohol. Jag va inte lika förtjust som Angelica och drack mjölk istället. Redan i förbindelseliften åkte Jägern fram och den va då välbehövlig för satan va kallt de va då. Lite senare under dagen va de dax att ta sig an några röda backar i Sveriges vacka fjäll. Långbackarna stod på menyn och Angelica o jag tog lång liftarna upp. Redan där gick de åt helvete, liften dog strax innan vi fick komma på. Eftersom folk är sjukt bra på o åka lift så blev de massa gupp. 5 minuter senare, i värsta uppförsbacken ser vi två rosa små flickor iklädda skidor och overall ligga mitt i vägen. Och de flyttade inte på sig heller, jävla ungar! Jag och Angelica håller då ännu hårdare i ankarhelvetet och försöker svänga undan. Vi lyckades nästan, ett halvt gupp fanns 5 meter upp i backen, vilket Angelica åkta in i, jag hamnade på sniskan och vi föll hårt!! Hård och hämningslöst, eftersom jag hade pinnen uppkört mellan benen.



Efter 20 minuter hysteriskt skraffande åkte jägern upp igen, och vår dag fortsatte tills kvällen på Ice Kart låg på schemat. Angelica var den enda som skolkade och väl hemma efter en våldsam tur hittas Angelica i bastun lite småpackad och de va efter det kvällen ballade ur. O härmed tänker jag avsluta detta inlägg!

Nu är de nästan skönt o va hemma, 25 minus är för mycket för mig, träning och muskelvärk blir jobbigt i längden. Nu återstår bara en lång vecka av plugg..

Tack Angie för jag fick våldta din blogg en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0