Hemligt uppdrag: Misslyckat

Asså det där med mitt hemliga uppdrag att gömma mig från folk en hel dag gick väl sådär, jag är ingen Ninja som Malin kallar det. Och min hemliga plats har varit ett tyst läsrum längst in på skolbiblioteket i Borlänge där jag i min ensamhet pluggat till ljudet av viskande kineser som gått mig på nerverna. Men mycket har jag gjort idag faktiskt, jag är typ klar med caset,, det är caset som är A och G som jag skrev om tidigare, Accra Beach Hotel och Giordano, så inget spännande med andra ord. Jag föll för frestelsen att sätta på mobilen under lunchen, varav mina kära lunchvänner skrattar sarkastiskt åt mig över att jag inte hade ett enda sms eller missat samtal.


Avslöjarna som hittade mig på skolan. Vi tillbringade lunchrasten till att röra om i Elins plånbok med alla hennes viktiga kort. Elin borde skämmas, hon har fortfarande föreningssparbankenkort, hon är sååå last year ;) Carro är överlycklig när hon hittar ett presentkort från IKEA.

Camilla är lagom road av vårat lunchfjantande, man får ha i åtanke att hon är lite äldre och förståndigare än oss andra.

Nu har jag tagit tummen ur och dammsugit upp lördagsfesten med Sofias dammsugare som suger dåligt, haha den suger. Tjupp måste kolla vilken tid jag ska träna idag. Sofia ska gå på veckans alla spinningpass på Må Bättre, hon ska stalka Olle. Hörru Soffan, har du googlat honom?




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skäms, men är för lat för att fixa nytt kort!

2009-01-13 @ 17:34:34
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lycka till med stalkandet sofia!

2009-01-13 @ 21:09:47
Postat av: Soffan

Stalkandet går inte så bra, har fortfarande inte sett till honom. Kan det vara så att han håller sig undan? hmm....:p

2009-01-14 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0