I drömmarnas värld....

där kan allting hända. Vilka sjuka drömmar jag har ibland, det känns inte som att jag sovit något. John Blund har varit slarvig hela natten. Jag drömde att Sofia var sverigedemokrat och så drömde jag att jag grävde upp en drogpåverkad neger ur en snöhög. Som om inte det var nog så klädde jag ut mig till tomten och antastade ett litet barn.. Hoho finns det några snälla barn sa jag och drog i lilla petterniklas. Jag håller säkerligen på att bli ett monster.. eller så kan det vara mina dåliga rutiner som dykt upp på sista tiden, jag har inte kollat mailen på hela året och inkorgen består numera av 183 mail, de flesta är säkert från facebook, kanske borde se om jag fått något från csn. Sofia sa att om man lämnar in studieförsäkran nu så får man pengarna tidigare,, vadå att jag är i behov av pengar? Jag är en tragisk människa, kom hem från Sofia igår efter vår stadiga middag bestående av gröt, öppnar kylskåpet, drar åt mig en flaska vitt, skruvar upp korken, tar en liten sniff, sätter armen i rätt vinkel, sätter flaskan mot läpparna, sänker armen, tar ett djupt andetag, skruvar på korken, ställer flaskan på hyllan, stänger kylskåpet, sätter mig leende framför datorn.. Jag klarade prövningen. Men shit vad jag överdriver, jag ville bara ha nåt att skriva om, men okej lite sugen var jag på ett halvt glas.

Nä usch nu ska jag platta håret istället, ska på hemligt uppdrag idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0