It is a neverending story

Jag är huvudrollsinnehavaren i min egna film, filmen som inte har något slut. Varför kan inte allt vara som i en film där alla vardagliga problem är bortklippta? Imorgon börjar mitt nya liv, och nej det innebär inte att jag ska lägga till fler träningspass i veckan, försöka överleva på salladsblad och vatten eller sluta äta choklad, jag ska starta inledningen i min film. Imorgon när jag vaknar är det inte samma gamla vanliga  Angelica Karlsson jag ser i spegeln, imorgon är det den Angelica som får allt hon vill, allt går som hon vill, hon gör som hon vill utan att behöva ta konsekvenserna, det är den människan som står där. I min film är allting glamour, jag är onaturligt snygg och fräsch varje dag och jag har klackar på mig utan att få ont i fötterna eller halka på isfläckar och håret ligger alltid perfekt.. I min utopiska värld kan allting hända
 När allting står still får man se till att ändra på det själv, imorgon ska Falun förvandlas till min scen. Jag ska spatsera genom stan med huvudet högt och låtsas att allt runtomkring är rekvisita och inhyrda statister. Så där ska jag gå varje dag för resten av mitt liv för det är en neverending story.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0