Jag ska gråta en skvätt

En blandning mellan ilska, svek, besvikelse och avundsjuka, visst låter det härligt? Ni ska få lyssna på mitt gnäll, jaa jag är bitter, jag är inte långsint men nu får det fan vara nog. Malin har dock livat upp mig lite på msn,, jag vill träffa nytt folk, blir ju galen snart... gah Falun är en folktom stad. Få inte för er något nu, jag vill absolut inte flytta tillbaka till Borlänge, jag saknar bara att kunna springa över parkeringen till Becca för att bara hänga och göra ingenting, åh jag saknar Beccas mat ;) när matfantasin och kylskåpet började bli tomt var Becca där och ställde upp för min mage :) hahaahaaha Beccaaaaa!!!
Imorgon ska jag jobba igen 7-15 så jag ska snart sova, kanske borde duscha först, har varit och tränat skivstång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0