Let´s dance och vin

Ett glas vin blev till två som blev till en flaska. Vad hände med fredagschillandet? Såg på Let´s dance hemma hos Camilla igår. Som jag hoppades på så var Blondinbella kass på att dansa, hoppas hon åker ut nästa vecka. Ikväll är det förfest hemma hos mig och Karin, alla verkar tydligen vara jättepepp men jag är segare än aldrig förr, får ta och rivstarta med en jäger kanske.. Det blir en hel del folk på Sture ikväll, tillochmed Carro och Nils kommer!!! jag är överlycklig. En salig blandning med folk kommer det bli, jag ska låsa in mig på mitt rum och sippra på ett glas vin, eller nej det skulle ju bli ciderfylla ikväll, ingen fylla alls med andra ord :) fantisera går ju alltid. Regler har satts upp för kvällen. Alla måste ta med sig ett kvart i två ragg och skeda med, inget liggandes här inte. Jag och Camilla har drömt om skedar hela året. Ny regel är också att man måste ligga med alla som man addar på facebook, jag ska adda som fan nu med andra ord, lite gamla klasskompisar och kompisars småbröder. Sofia har fått numret till min lillebror, hon ska fylleringa honom, stackars Christoffer han kommer inte få det lätt.


Camilla trivs bäst på golvet med boxen i högsta hugg. Var är boxen?


Fredagschill när det är som bäst.


När Emil druckit för mycket skyller han på ont i ryggen. När Emil fyller år ska han få en massagestol av mig så att han slutar gnälla någon gång. Hörru Emil, erkänn att du läser min blogg ;)


Inget findrickande här inte. Camilla övergick från vinglas till dricksglas.


Mackan kör en liten vals med sig själv.

Efter lite vinsipprande hamnade vi på engelska där det var ett jävla drag (host host). Nu ska jag duscha och fixa lite, har fått låna Sofias lilla svarta klänning, ohlalalalalala. Sen ska jag ladda frysen med snöbollar, Limpan får det inte lätt ikväll ska jag säga er.

Tjupp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0