Men sitter du ner och kissar eller?

Hemma igen med ett internet som fungerar. Att åka bort till Sälens urskogar där snödrivorna gör att tele2 mobila bredband inte fungerar är terapi för mig, utan msn, facebook och blogg i flera dagar kryper det i pekfingervalsfingrarna men jag har överlevt. Jag har varit kass på att ta bilder eller iaf bilder som är dugliga till att lägga upp på bloggen, jag har 57 bilder med en halvnaken Thommie och näe jag vill faktiskt inte att mina läsare ska onanera till min blogg så dom lägger jag istället i en mapp längst in i datorn där inte ens jag kan hitta dom, det blir bäst för samtliga så.
Jag har haft hysteriskt kul men just nu kommer jag inte ihåg vad det var som var humor så jag knåpar ihop en liten snabbresumé med lite bilder. Sätt er bekvämt, gör en kopp kaffe och häll upp popcornen i skålen och börja läs, ha i åtanke att det kan hända att jag överdriver lite ibland :)


Sen när läser 20+ Slitz? Rikard, Zacke och Cristopher har hoppat in i fel målgrupp. Jag tror inte ens min lillebror läser den. Christopher insåg senare att Slitz är för de tragiska och slog på stort med at köpa en porrtidning för det överenskomliga priset på 119 kr. Ulla-Britt 52 år på mittenuppslaget fick resten av veckan ligga inne på toan där den manliga delen av familjen kunde inspektera hennes oretuscherade kropp. Retuschering är okej, så varför inte retuschera porrtidningar?


För att göra er glada så bjuder jag på en halvnaken Thommie.


Nyårsafton var helt okej, så som nyårsafton ska vara, lite halvt hysterisk med andra ord. Vi åt tacos och lekte lekar som gjorde mig knäpp i huvudet. Kroken till raken och hmmm månen är rund öga, öga näsa mun.. ingenting för mig det där inte för efter ett par glas vitt går min hjärna på halvfart. Rikard provocerade Christopher. Rikard ville döda Christopher. Rikard var bitter, otrevlig och aggresiv på nyår. Jag tyckte det var humor.


Rikard dödade inte Christopher. Rikard gråter ut i Cristophers famn (vill ni veta hur drygt det är att skriva Christopher med ph?). Christopher han är i en klass för sig men å andra sidan hade det varit relativt tråkigt utan honom. Knepet är att dricka när han dricker (han dricker hela tiden så det kan bli svårt) så att man ligger på en jämnare nivå. Nä skämt åsido, Christopher är humor. Men durå!!


En flaska vitt och en avsugning är allt Thommie behöver för att få det där nöjda leendet. Christopher är inte den som är den och ställer upp när man behöver. Att döma av Dannes blick så har Andreas troligtvis skjutit in något någonstans där något inte bör befinna sig.


Stugans egna Romeo och Julia. Ja ibland är det helt okej för flickvänner att kolla snett och sucka högljutt när pojkvänner gör konstiga miner när kameror är i närheten.


Thommie, Danne och Christopher har terapisnack i soffan. Danne umgås på tok för mycket med Vickan tycker Thommie och Christopher. Några tårar rullade ner på deras kinder,, haha jag älskar fyllesamtal.


Inser ni hur fattig jag har blivit efter veckan.. det är inte humor ska jag säga er. För att inte tala om hur trött jag är på testosteron.. nästa gånga jag ska till Sälen tar jag med mig startfältsfyran och lite österogen.


Gah jag måste avrunda innan jag slocknar, jag har fortfande goggles på huvudet och underställ på mig och mina fötter känns som de är inklämda i pjäxor. Imorgon ska jag jobba, ångest? nej då aldrig....

Tjupp tjupp måste underhålla Alex nu.


Viktoria är rädd för fyrverkerier och Danne är en pojkvän som ställer upp i vått och torrt. Faktiskt så är fyrverkerier farliga. Jag slapp att hångla in det nya året med Vickan iaf,, host host nu censurerar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0