Nya roomisar

Jag var inställd på att få bo själv i min stora lägenhet när både Ida och Karin flyttar, jag hade tillochmed börjat älska tanken att få bo själv och göra precis som jag vill, diska när jag vill, äta frukost naken, ha efterfester varje helg och lyssna på ashög musik, knulla på soffan och så vidare å så vidare. Min drömvärld sprack idag på bussen hem när en kille som hette Johan helt oväntat ringde mig för att kolla om det var okej att han och hans flickvän fick flytta in. Eftersom det är studentlägenhet så måste det godkännas av den som redan bor där om det är okej att en kille flyttar in och givetvis kan jag inte säga nej. Så nu ska jag bo ihop med ett par. Håll tummarna för att det inte är ett par som har 100 löjliga smeknamn på varandra och som bråkar över småsaker, jag kommer inte klara av det. Jag kommer haverera om de är högljudda i sängen,, Sofia får jag flytta in hos dig isf? Jag ska sätta upp vissa regler, inget knullande på köksbordet eller mot diskbänken, inget skedande i soffan framför teven, inga romantiska middagar eller nakenbad i badkaret. Hur länge tror ni de kommer vilja bo med mig efter att jag spikat upp regellistan på väggen?

Asså det där caset jag håller på med, det går mindre bra för jag kommer aldrig någonstans. Inte nog med att Alex vägrar att ligga med mig, han är aldrig tyst heller när jag försöker plugga. Imorgon tar jag med mig silvertejpen så att han håller tyst :) hahaha! Hörru Alex, bli inte arg för jag skojar bara lite.. Jag älskar att plugga med dig.. host host.
Har varit på spinning ikväll, instruktören svettades som en gris och flåsade så att det brusade i mikrofonen.
Nu ska jag dricka te och facebooka.

Jag måste bjuda in mig hos någon imorgon för att se på Lets Dance för vår boxer fungerar inte så vi får inte in fyran. Vem ställer frivilligt upp? Annars våldgästar jag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men va, vill han inte ligga med dig? jag trodde du hade halva inne idag i skolan

2009-01-08 @ 22:57:52
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja men det var då fan vad han spelar svårflirtad

2009-01-09 @ 11:21:37
Postat av: Sofia

Haha det är du och Mr Z som använder ordet svårflirtad;)

2009-01-09 @ 11:51:00
Postat av: Madde

Ska du bo med ett par? Det vet jag inte om jag skulle klara av. Hoppas det funkar bra och att dom är tysta i sängen ;) Om inte får du vara moment killer och förstöra alla deras romantiska middagar och nakenbad. :)

2009-01-10 @ 12:57:07
URL: http://madsandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0