Spelberoende och tung i huvudet

Söndag idag och jag som hatar söndagar,, pust.. Vaknade halv 10 och upptäckte att jag fortfarande hade kläderna på mig (woho inte likt mig efter en vild lördagnatt), käkade frulle och avbokade spinningpasset kl 11, min kropp klarar i dagsläget inte av spinningen. Jag är fast i skiten, spelandet har tagit över mitt sinne, jag är sinnesrubbad numera. Har tillbringat allt för mycket tid med att spela harpan.. har vunnit 3 gånger idag, kände att jag behövde något mer utmanande och Camilla lurade på mig att spela Kungen,, det var för svårt för mig, jag gav upp.

Angelica säger:

ojojojoj tredje gången jag klarade harpan nu,, fan vilket flyt jag har idag

Angelica säger:

borde spela nåt annat för utmaningens skull

Camilla säger:

men angelica! köp en lott!

Camilla säger:

kungen!

Angelica säger:

är den svår?

Angelica säger:

jag måste nog läsa spelreglerna först

Camilla säger:

man måste tänka lite =)

Angelica säger:

åh det som är min starka sida

Camilla säger:

hahahaha

Camilla säger:

försök

Angelica säger:

åh spännande det verkar vara

Camilla säger:

jajjemen! kungen is the shit

Angelica säger:

fan vad svårt

Angelica säger:

brukar du klara den?

Camilla säger:

ja absolut.När man kommer in i det så!

Angelica säger:

jag har fått upp två ess nu

Camilla säger:

BRA!

Angelica säger:

det var svårt jag ger upp

Camilla säger:

hahaha ta det en annan dag. för det är kul

Angelica säger:

jag såg inte det roliga i det, bara massa problem

Camilla säger:

hahah men fan angelica =)

Angelica säger:

åh hittade ett nytt spel,, purble place

Angelica säger:

har du det oxå?

Camilla säger:

nej! nu blev jag avis!

Camilla säger:

va är det?

Angelica säger:

det är ett spel där man tillverkar tårtor,, det är nåt pedagogiskt för barn,, välj rätt färg och form så går det vägen

Camilla säger:

det är på lagom nivå för en "bakis"söndag alltså?

Angelica säger:

ja det är allt min hjärna klarar av en dag som denna

Camilla säger:

ja men va fan...du e ju bakis

Angelica säger:

den sjukaste bakfyllan jag haft på länge

Camilla säger:

men du vet ibland blir det så... drack du lite vatten?

Angelica säger:

det var det som är problemet,, jag trodde det var vatten, wohoo fel av mig

Camilla säger:

nej....fan vad surt. och du blandade säkert också?

Angelica säger:

jaaa asså, neej nu skäms jag

Camilla säger:

gjorde du bort dig?

Angelica säger:

jo det skulle man kunna säga.. kan inte gå utanför dörren idag

Camilla säger:

men lilla du då... är det något du vill prata om?

Angelica säger:

inget jag behöver prata om, bilderna kommer komma upp på dalademokraten

Camilla säger:

Angelica! har du gjort något olaligt? har du urinerat offentligt?

Angelica säger:

men det var lång kö,, vad skulle jag göra?

Camilla säger:

alltså...jag vet inte om jag kan prata med dig mer........


Och jag som bara ville skapa lite drama.. Det händer ju så fruktansvärt lite i Falun. Mitt nästa uppdrag är att få någon till att bli kär i mig, lura honom på pengar, bli lite tillfredsställd och sen radera hans nummer, blocka honom på msn och radera honom från facebook. Livets goda utmaning så att säga.. Jag borde tentaplugga men jag sitter fast i sängen.


Kommentarer
Postat av: Kaka

haha, jag är oxå helt beroende av harpan!

Mitt poängrekord är nått på 11000..känns svårt att slå, måste klara den på typ en minut isf om ja ska kunna slå de, känns tufft.

Annars är spindelharpan rätt roligt;)



Ha de så fint!

Kram från söder

2009-01-18 @ 13:52:22
URL: http://kakankaka.blogg.se/
Postat av: Malin

Det händer asmycket i Falun, du är bara i fel sida av stan! Nysch is the shiet! Kom hit!

2009-01-19 @ 01:21:20
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/
Postat av: Lucas

Hallå tjejen.

Härlig bild.

1268 är mitt rekord med två färger på spindelharpan, vet inte hur många drag.



Hadet... L

2009-10-04 @ 13:40:07
Postat av: göran

jag är också beroende, spelat minst i 15 år,,,max poäng jag uppnåtttt 7490/ 101 sekunder.

hur högt kan man nå.



G

2011-07-18 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0