Spotted by Gossip Girl

Jag har agerat spion idag åt lungcancerförbundet i centrala mellansverige. Detta för att sedan kunna föra statistik över unga tjejers rökarvanor. Sedan ska de själva få göra en karta i GIS över var de flesta storrökarna är lokaliserade.
Jag har suttit på samma plats hela dagen i skolan och med jämna mellanrum tittat ut genom fönstret för att förundras hur många rökpauser folk tar,, det är pakistanarna, Camilla och Tessan som är de värsta. Varje gång jag sneglat mot fönstret har jag sett en liten husmus iklädd blå jacka skutta ut genom dörrarna för att ta en liten puff tillsammans med hennes andra rökarhälft.
  
Med mobilen i högsta hugg har jag dokumenterat Tess och Camillas rökarvanor, ser man ljuset på bilderna kan man även avgöra vilken tid på dagen det är. Detta är ett fall för Angelica Karlsson rökarnas egna Anna Skipper. Fimpa röken för en hälsosammare skolgång heter min kampanj =)
Ibland har jag en förmåga till att vara mycket innovativ förstår ni.


Inte nog med att de röker på tok för ofta, de röker på förbjuden plats! Nån måtta får det fan va :P
Jag kan känna röken genom ventilerna där jag sitter.. men jaa jag överdriver igen... rök hur mycket ni vill, jag blir lika glad varje gång jag ser er stå där nere och huttra i kylan :)
Nu ska Dalarnas egna Gossip Girl ta ett powernap innan spinningen, ett fruktansvärt långt sådant,,spinningen börjar inte förrens 20.30, det är omänskligt sent.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mongo! förstod att du skulle skriva om gossip girl. ;)

2009-01-14 @ 18:18:40
Postat av: Tessan

what?! namnet försvann! det var jag som skrev det ovanför iaf.

2009-01-14 @ 18:19:20
Postat av: Angelica

haha Gossip Girl är mitt nya alias,, jag ska byta domännamn

2009-01-14 @ 18:52:19
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Cääm

Husmus....det var bland det sötaste jag blivit kallad pga min längd. Blev rörd och nog kom det en tår allt.

2009-01-15 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0