Storshopping på apoteket

Dagen gick faktiskt förvånansvärt smärtfritt, jag vart överlycklig över att Gloria jobbade och lilla Henrik spångelispång kom också och jobbade sen framåt eftermiddagen, lyckan var total :) Men den där Parre,, fy faaan,, hahaha ;)
Fredrik och Parre lova att inte berätta för någon men fan jag får kåtslag när jag ser Paul, äldre män är de bästa,, ohlalalalalalala..
Hade det inte varit för Paul så hade jag slutat jobba på distans för längesen,, nästan så att jag ser fram emot att jobba imorgon :P
Jag kommer aldrig ha tid med att plugga till tentan som jag hr på lördag,, oh no då får jag inte tentafesta på kvällen, måste hitta en annan ursäkt för at festa då.
Efter jobbet var jag och storshoppade på apoteket för 264 kronor.. Gissa vad jag köpte för något?
Och vet ni vad??? Jag sprang in en sväng på Jysk och inhandlade två nya dunkuddar. Jag råkade ju micra mina kuddar i torktumlaren före jul så att de blev lite brända i kanterna, men nu jäklar har jag kuddar igen, längtar redan tills jag ska sova typ. Men innan jag får sova ska jag köra ett skivstångspass för att plåga mig själv,, det gör ont i varenda muskel på mig idag, och vet ni vad? Jag älskar det. Gloria gillar inte att läsa min blogg för hon tycker jag skriver om samma saker varje dag.. gör jag verkligen det? Må så vara att jag skriver om kåtslag varje dag och att Alex vägrar ligga med mig.. men hey det är ju min vardag ;)

Nu ska jag sätta i sista växeln på mig själv och pränta in tentafrågorna i huvudet!

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad elak du får mig att framstå! ;)

Om du skulle skriva om precis samma sak varje gång skulle ditt liv vara tråkigt juh, och det är väl det sista som ditt liv är!

2009-01-20 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0