Studiebesök

Sofia är på studiebesök på skolan i Borlänge, hon vart onekligen ganska nervös på bussen hit, men nu sitter hon här mitt lilla ljus i mörkret.. haha fy fan vad klyschigt. Måste göra morgonrutinerna på datorn innan jag börjar plugga annars kan jag aldrig koncentrera mig. Onsdag idag och vi ska lyxa till lillördagen med lunch på Tenoren.. inga lunchlådor här inte. Jag älskar att vara faluns rikaste student,, köp allt på rea är mitt tips till er... Hörru Sara,, du kan väl inte mena allvar med att du äter bacon med glass?


Nu ska här pluggas som aldrig förr! Sofia hoppas på att få se en viss person på skolan.. humdidum nämner inga namn.
Sofia tackar för ditt lycka till med stalkandet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, men jag äter ju inte direkt bara bacon och glass! Haha, pannkakan är ju också viktig =)

2009-01-14 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0