Trettondagen

Är det idag man ska slänga ut granen? Eller varför har man annars tryckt in en röd dag mitt i veckan... antagligen för att vanligt arbetande folk ska ha tid med att dammsuga upp de sista barren och äta upp det dammiga pepparkakshuset.. Har jag fel?
Nu har jag äntligen fått in all min musik i winamp, det var inte så svårt som jag trodde men jag har fortfarande inte kunnat få mina högtalare till att fungera.. what to do. Jag borde nog packa upp mina väskor snart så att jag kan sätta fötterna på mitt rum,, de är halvt uppackade än så länge. Duscha borde jag oxå göra.. eller näe kanske inte jag ska ju ändå träna sen. Ikväll ska jag hänga med Camilla. Nähäpp dags att kolla skolmailen..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

men angelica, nu ska jag upplysa dig om den lilla röda dagen mitt i veckan.. de va då jesus barnet fick ta emot sina gåvor av de visemännen! myra, guld o nåt mer, så på väldigt många plaster i världen bytar man paket idag, bland annat i Spanien. förresten har du inte packat upp än?? jag har både pakat upp, tvättat, o packat ner igen!! säg till om du ser nåt tenta reslutat. :D

2009-01-06 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0