Vardagslyx

Jag var tvungen att resa mig från mitt lyxande i soffan för att inte kissa på mig. Vardagslyx för mig är att komma hem från en tung dag i skolan, slänga mig på soffan i vårt nymöblerade vardagsrum, dricka en kopp chaite och läsa Topphälsa i min ensamhet. Har suttit på skolan idag och pluggat på ett case, det går långsamt framåt och så har jag lunchat på donken med Camilla, Elin, Tessan och Carro vilket resulterar i att jag måste träna två pass idag för att göra mig av med ovälkomna transfetter.. ångest? Nej då aldrig.
Sprang runt på stan med Camilla och vardagslyxshoppade ett nagellack trots att jag bara har 300 kr kvar, det är vardagslyx om nåt. Mitt kylskåp är proppat med nagellack, mat är alldeles för överskattat.
Till råga på allt har jag fått kåtslag, har suttit och vridit mig av frustration hela dagen, det är inte okej. Jag har lagt ner hela min själ på att få en av mina kära killkompisar att ligga med mig men utan resultat så på lördag är det jag som provar på ett sånt där kvart i två ragg från Harrys. Bor man i Falun får man inte vara kräsen ska jag säga er. Nu börjar det bli dags för min pappa att sluta läsa min blogg tycker jag.

Hur många gånger kan man lyssna på Darin "Breathing your love" utan att tröttna? Igår kväll var jag hos Camilla och hängde efter träningen, vi hade raptävling så nu har jag haft konstant halsbränna i ett dygn. Det är en hel timma kvar till träning, ska träna ett stationspass och ett danspass, längtar redan. Vad ska jag sysselsätta mig med nu då? humdidum.. Jag ska facebooka tills jag stupar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0