Vi är för bra för att vara sanna

Camilla har för tillfället dissat mig på msn för ett viktigt telefonsamtal så jag passar på att blogga lite sålänge.. Jag har utmanat Camilla.. hon ska ha en telefonfri dag och jag ska ha en bloggfri dag,, Camilla ha dock inte antagit utmaningen än, hon måste tänka lite på saken först. Är det någon som vet hur Camilla ser ut utan telefon i handen? Ge mig en bild på det isf..
Vi har djupa konversationer på msn jag och Camilla, vi har kommit underfund med vilka bra kap vi är, det är bara det att ingen riktigt upptäckt det än.

Camilla säger:

absolut. de tror att vi ska vara bitchar bara för att vi e snygga, coola och självsäkra. fast egentligen e vi allt det PLUS jordnära och de bästa

Hahah Camilla verkar ha tendens till att kunna överdriva mer än vad jag och fröken Rådén kan tillsammans. Vi har lagt fram så bra egenskaper hos oss själva att jag nästan börjar tro på det själv nu.


Camilla säger:

absolut! killar borde döda för att få träffa oss

Angelica säger:

ja de skulle bara veta hur bra vi är

Camilla säger:

det vet dom. men de skräms av oss

Angelica säger:

men så tror jag det är... de åtrår oss på avstånd

Ja ni ser ju själva,, vår egna övertalningsförmåga får oss att höja oss själva till skyarna. Men åh vi är faktiskt ganska bra.. Vad vi mer kommit underfund med är att det är ett big no no att berätta detaljer om sina sexpartners,, hey lite vill man ju behålla för sig själv.. eller? Åh jag ska va så hemlig i fortsättningen så att inte ens Sofia får veta något, haha..
Nu ska jag vibba Camilla och berätta för henne att jag bloggat om vår djupa konversation.


Kommentarer
Postat av: Cääm

Carro la in en bild på mig med en tele i handen för ett tag sen. Finns få...man kan tro att det borde finnas hundratals.

2009-01-15 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0