Vill ni veta en hemlighet?

Jag kände att jag behövde en spännande rubrik, var inne på Malins blogg och såg att hon fixat en ny grej med länkarna till andras bloggar, rubriken är länken så att säga, eller nåt. Min plan är att stjäla alla hennes läsare så nu måste jag hitta på spännande rubriker. Men nja jag har nog inga hemligheter att bjuda på just nu. Ligger fortfarande hemma i sängen och är sjuk. trodde inatt att jag blivit frisk men när jag vaknade insåg jag att jag hade fel.
Jag har inte tid med att ligga här längre, måste plöja igenom kurslitteratur och så har jag livsångest för att jag inte tränat sen i fredags, jag kommer ju dö nästa gång jag tränar, det är helknäppt hur mycket kondition man tappar på att av sjuk i en vecka. Eller okej jag har inte varit sjuk en vecka men fyra dagar känns som en evighet.

Hade faktiskt tänkt åka till skolan och plugga men Camilla den kloka avrådde mig från det och nu ska jag va henne evigt tacksam för det kloka rådet, stanna hemma och bli frisk sen kan du tokplugga. MEN jag måste på en föreläsning kl 15-17, om jag tar en ibumetin innan jag går till bussen så kommer jag va frisk hela föreläsningen.
Camilla är också dödssjuk, hon har maginfluensa och jag har influensa, hade vi inte haft två olika influensor så hade vi kunnat ligga i sängen och va sjuka tillsammans men jag avstår helst från att få min influense att utvecklas till något värre.

Nu ska jag se på SATC och dricka te.
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0