27 juli

Yo yo yo!

God morgon världen säg vad som står på, jag tror jag drömt jag svävat i det blå. Sitter och tittar ut på den svenska sommaren och drömmer mig bort till sandstränderna i Turkiet, inte långt kvar tills jag och Anna åker på vår välförtjänta semester i en vecka. Fast det jag mest drömmer om nu är frukosten som är obefintlig i mitt hem. Jag jobbar på hotell och äter frukost där varje dag, idag jobbar jag inte och inte tänker väl jag på att frukosten inte hamnar på bordet av sig själv. Jag såg Harry Potter för tredje gången igår, jag kan snart alla replikerna, typ som med Titanic. Känner ni min oinspiration till att blogga nu för tiden? Åh satan vad rädd jag blev, herr brevbärare slängde in massa skit genom brevinkastet nyss. I lördags hade jag och Sofia Hejdå-Falun-Fest, den blev fett nice. För två månader kunde jag gråta en skvätt varje dag över att det kändes så tråkigt att flytta härifrån, nu har jag en räknanerkalender och tycker dagarna går alldeles för långsamt.


Vi passade på att ta lite turistbilder igår på vår älskade dalahäst. Resultatet kommer här *trumvirvel*











Jag vill ha sex uppe på hästen, det hade varit ballt. Jag har två veckor på mig att fullfölja mitt uppdrag.

Nu tar jag min skrynkliga 50-lapp och går till OK ock köper frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0