Bilderblogg



Varsågoda jag bjuder er på ett slumpmässigt urval av bilder :)



Jag och Becca i sittliften i Säfsen vintern/våren 08



Becca tog priset och ramlade på längdskidor när hon skulle försöka svänga i nerförsbacke :P


Lollo på fest hemma hos Sara, påskafton 2007 eller 2008, när var det?


Terese i min och Carros hall på Locus vintern 08


Tokiga jag spänner musklerna


Pontus och jag på min födelsedag 08


Jag och Amber hösten 08


Supermodellen Linnea och jag på förfest hemma hos Sofia hösten 08


Söta lilla Pär och Sofia.


Ytterligare en bild på tokiga jag.


Johan, Christoffer och jag vintern 08/09


Christopher, Thommie och Danne, Nyår i Sälen 08


Skräckscenario?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0