Galapremiär

Det finns fan ingen rättvisa i den här världen. Ikväll är det galapremiär i Stockholm för Harry Potter och halvblodsprinsen, jag skulle kunna såga av mig både fötter och händer för att få gå på galapremiären. Men vilka är det som får gå? Jo, speciellt inbjudna B-kändisar som jag är helt säker på inte går dit för filmens skull utan för att mingla, äta snitsar och dricka skumpa.. har de tur kanske de hamnar på Hänt Extras löpsedel. Varför har dom förtur på att få se filmen? Kunde dei nte tänka på oss vanliga döda som är lite lätt besatta av Harry Potter?! Jag är avundsjuk, JAG VILL SE FILMEN NU! En vecka kvar, sen äntligen! Har planerat att se den en gång till om två veckor med Malin, hon älskar Harry lika mycket som mig tror jag.

Nä, mer galapremiärer åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0