I planerarstadiet!

Nu har jag fullt upp i huvudet med allt planeraden inför mina kommande månader, måste införskaffa mig flyttkartonger när jag är tillbaka i Falun, måste hinna packa så att jag kan flytta kanske redan den 23 augusti när jag och Anna kommer hem från vår utlandssemester. Sen skulle jag kunna dra till Tyskland 1 september. Jag har en plan. Den berättar jag om nån annan gång, håller den hemlig tills vidare..

Nu ska jag gå ut och vara lite social. Farmor, farfar, farbror + fru är här och fikar. Jag har moffat i mig prinsesstårta. Igår hade jag världens härligaste kväll med Ia på en egen liten strand vid Vättern. Vi drack vitt vin och åt rökta räkor.


Just nu älskar jag min plan! men den kan innebära att jag går miste om en veckas umgänge med familj och vänner i Gränna, dessutom flyttar jag från Falun tidigare, SUCK att jag ska ha seperationsångest som sätter käppar i hjulet för mina planer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0