Ice age 3

När jag var på Falan idag med Falung så träffade jag Harry Potter. Han var stor som ett hus, jag fick hans autograf på mitt högra bröst. Nu vet jag vem jag ska drömma om inatt...mmmm Harry. 15 dagar till premiären! Det här är bättre en julafton.



Jag och Falung alias Faläng har varit och sett Ice age 3, den var humör, jag var rädd för dinosaurierna men Falung höll mig hårt i handen och lovade att ingenting skulle hända,, pjuh.

Och nu ligger jag här, borde ta av mig kläderna för jag är fruktansvärt varm. Jag var nära döden på spinningen idag. Instruktören inledde passet med att säga att tyvärr fungerar inte luften här inne. Jag svettades innan jag ens satt mig på cykeln. Undra hur många liter svett jag svettades, det bildades en mindre pöl på golvet under mig.
Imorgon blir morgonsimning med Anna i Lugnets utomhusbassäng. Jag är ledig i morgon för första gången på 12 dagar. YES!

Igår var jag nog den lyckligaste i hela Falun! Jag fick en spotify invite av torsten :) jag hoppade av glädje! Så nu består mitt liv av att spotifya.

Kommentarer
Postat av: Torsten

Coolt, detta är första gången jag på riktigt kan säga att jag har rockat någons värld.

2009-07-02 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0