Jag älskar Ryanair

Det är inte för den bristande standarden och servicen som jag älskar Ryanair, det är fär deras billiga priser. Gick in på Ryans websida för att se om de flög från Frankfurt eller Stuttgart så att jag enkelt kan ta mig hem till Sverige och fira jul. Jag blev lycklig när jag såg att de flyger från Frankfurt till Göteborg, ännu lyckligare blev jag när jag hittade en biljett den 21 december för bara 4,99 euro. Jag köpte den på en gång! Så nu blir det jullov i Sverige trots allt :) Jag älskar mina impulsköp, sådärja nu är jag en flygbiljett rikare. Har betalat tyskakurs + introduktionsveckor för 300 euro, den kändes ska jag säga er. Men ändå inte.. För visst är det så, att när man ser sina tillgångar i digitala siffror på dataskärmen då känns det inte som att det är pengar.. Fattar ni? har man pengarna i plånboken syns det ju när de försvinner.. Digitala siffror är en värdslig sak som växer när det blir ny månad :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hörrö! Jag tror mitt impulsköp idag slår ditt! ;)

2009-07-21 @ 00:23:00
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0