Living the dream

Jag har blivit förslappad och jag har aldrig mått bättre. Ligger i min stökiga säng i mitt stökiga rum med flyttkartonger som gör att jag måste lirka mig ur rummet varje gång jag måste hämta en ny macka. Ja det är sant, jag lever på mackor, har ätit sju stycken idag. Började dagen med att sitta och peta i en pizza, ångrar mig djupt att jag inte tog en doggybag. Har ätit pasta till middag med några små majskorn. Min kropp får icke längre de vitaminer hon behöver. Det var evigheter sen jag såg en frukt. Eller räknas det med pressade druvur i baginboxen? Mitt liv går utför, jag vet knappt var jag gömt mina löparskor någonstans. Jag har glömt vägen in till duschen, jag orkar inte ens ta reda på vart vägen tog vägen. Vatten har jag inte druckit på flera veckor, jag hinkar i mig ekologisk svartvinbärssaft, jag är hög på socker. Här ligger jag och skulle kunna döda för ett glas vitt. Det är sommar och nu går det bara utför. Men vet ni vad? I´m living the dream!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jadu, jag har ingen koll alls på sånt där så jag vet faktiskt inte vad som är bäst :)

2009-07-29 @ 00:41:23
URL: http://domdom.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, det där låter underbart Angelica! jag drömde förresten om dig i natt, jag saknar dig!

2009-07-30 @ 08:15:36
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0