Milow + Reinfeldt = <3

Jag tyckte hans ansikte var bekant, någon som jag mycket väl kände igen, jag kunde bara inte sätta fingret på  var jag hade sett honom. Han var huvudpersonen i mina vildaste fantasier, det var han som fick min värld att snurra, det var han som fick mitt hjärta att klappa, det var han som inte höjde mitt studiebidrag. Nu vet jag varför jag blivit förälskad i Milow, och nej det är inte för att han trallar på en cover, han är slående lik vår statsminister Fredrik Reinfeldt.
Se själva!



fredrik_reinfeldt_low_s2

Karlarna som får mina fötter att studsa på små rosa pluffiga moln. Det måste vara den höga pannan och flinten som gör mig knäsvag. Ohlalalala. Nåå visst är de allt lite lika? ;)

Om 15 minuter kommer Anna och hämtar mig, vi ska simma i Lugnets utomhusbassäng. Härligt att motionssimma utomhus.

Kommentarer
Postat av: soffan

hahahahahhahahahahahahaha de är faktiskt ruskigt lika!=) nej, nu ska jag gå till minuten:p

2009-07-02 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0