Spinning + skivstång

Har haft en riktig pissdag idag med irriterande och krävande gäster, tog en cola light fika på Waynees med Malin, då blev jag på betydligt mycket bättre humör.
Efter fikat blev det dubbelpass på friskis för mig. Först ett spinningpass som gick skitbra, jag svettades som en gris. Efter spinningen gick jag på skivstångspasset, jag kom typ sist av alla vilket resulterade i att det bara fanns megatunga vikter kvar. Jag pumpade satan hela passet men eftersom det var så tungt så körde jag färre repetitioner vilket egentligen är bättre. Så nu sitter jag här med en kopp varm choklad och känner hur det ömmar i varenda muskel på mig. Dödshärligt! På väg hem från friskis spöregande det isakallt vatten som piskade över hela mig, jag småsprang hem och hoppade rakt i vattenpölarna. När jag kom hem blev det raka vägen in i en varm dusch, skönaste på länge.

Jag hade fel, jag får inte alls semester den 11 juli, den 12 juli jobbar jag sista passet. Bitter sweet.
Om en stund ska jag gå en trappa upp till min bästis Sofia och snacka lite dynga och nostalgiska minnen. Det slog mig igår att vi kommer inte träffas så mycket mer innan hon flyttar till Lyon och jag till Heilbronn. :(


Kommentarer
Postat av: Therese

skönt med träning! Själv orkar jag knappt sitta efter denna dags trötthet, har sovit lite i flera dagar nu :(

2009-07-08 @ 21:30:38
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: carro

härligt me träningen, saknar friskis med dig.

2009-07-09 @ 09:48:51
URL: http://www.knutenknut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0