Ta mig Harry!!!

Om jag skulle få välja vem som helst i hela världen att ligga med, då skulle jag ligga med Harry Potter. Och nej det är inte Daniel Radcliffe som han ser ut i verkligheten, nej det är unge herr Radcliffe på bioduken i töntiga glasögon och Hogwarts skoluniform. Såg Harry Potter och halvblodsprinsen för andra gången ikväll med Malin. Blir ni kåta av att se porrfilm med stönande skådisar? Det blir inte jag... MEN att se Harry Potter får mina privata områden att vibrera i all oändlighet. Är det bara jag som känner så? En av de bästa replikerna i filmen är när Hermoine säger "It´s only because she thinks you are the choosen one" Harry svarar: "I am the choosen one". Den repliken får mina bröstvårtor att styvna. Ni måste se senaste filmen, den är så sjukt rolig, jag skrattar nästan hela tiden! Siiiiiir! Om jag bara fick ligga med Harry en gång så skulle jag kunna flytta till klostret sen, då är jag nöjd för resten av mitt liv. Vad har Ginny som inte jag har? Fan vilken orättvis värld jag lever i. Mmmm ge mig en liten pojke med trollstav.


För övrigt har jag haft en mycket trevlig kväll, förfest hos Calle och Harrys på det. Och vet ni vad? Nu ska jag sova och drömma hemliga drömmar om Harry.


Sectumsempra!!!!

Kommentarer
Postat av: carro

är inte han ett barn eller vad har jag missat? haha jag hade också kul igår ;)

2009-07-23 @ 06:49:05
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0