Total urrensning

Håller på att flyttpacka och passar på att slänga mängder med kläder, jag skulle kunna ha världens största bloppis typ. Två svarta sopsäckar har jag fyllt med kläder och det är inget fel på kläderna, jag använder dom bara inte. Jag upptäckte att jag haft en piké period, den perioden är över för längesen så jag har slängt två piké från Lacoste, en från Fred Perry och en från J.Lindeberg, behöll dock en grön-vitrandig från Glen Muier. Det är fan jobbigt att slänga kläder, speciellt alla kläder jag köpt i London, det är såna kläder som man har fina minnen med förstår ni :P
Jag har sju vinterjackor, varför? hmm.. Nu ska jag fortsätta med skorna, det kommer bli att jag kanske behåller fem par och slänger 50 par.


Den här klänningen till exempel är ju jättesöt, alldeles för söt för mig egentligen för det känns som att jag är världens prydaste människa när jag har på mig den. Köpt i London och använd endast en gång men jag har inte hjärta att slänga den så den får hänga med ett tag till :)


Klänningen jag hade på Thereses begravning, köpt i London och jag älskar den! Jag köpte den dagen efter jag fick dödsbeskedet innan jag skulle åka hem till Sverige igen. Det kändes så sjukt att gå runt i butiker och leta klänning till min lillasysters begravning. Jag ser lite pryd ut i den klänningen också men den får definitivt hänga med tills döden skiljer oss åt! Jag har börjat använda den igen den här sommaren, två år senare och kan ta på mig den utan att brista ut i gråt.

Nähäpp skorensing var det!

Kommentarer
Postat av: Lollo

släng inte!!! ge dem till myrorna el posta i en sån där container... jag har gjort diverse rensningar med senaste åren, men tänk på att vissa saker kan komma tillbaka i modet me! :)

2009-07-29 @ 15:38:52
URL: http://lolous.blogg.se/
Postat av: Hanna

den röda klänningen var ju supersöt! jag har också en massa kläder jag inte använder, och efter flytten ligger de bara i väskor/sopsäckar i förrådet, men inte fan kan jag slänga dem heller :P

2009-07-30 @ 08:38:46
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0