Woohooo Harry

"Sent owls off to all your parents, old school friends, asking for photos... Knew you didń have any.. Do you like it?
Harry couldńt speak, but Hagrid understood.
*

J.K. Rowling har en förmåga att få mig att rysa i hela kroppen, gråter gör jag också. Hennes avslut på böckerna är alltid så grymt bra. Nu har jag läst ut första boken "The Philosopherś Stone".Man kan läsa böckerna flera gånger och de är fortfarande lika spännande. Rowlings sätt att skriva på är magiskt. Citatet kommer från när Harry ligger uppe i sjukstugan efter att fightats med Quirrel och Voldemort, Hagrid har dåligt samvete över att om Harry hade dött hade det varit hans fel. I present får Harry ett fotoalbum med bilder på hans föräldrar. Jag tycker det är så fint gjort av Hagrid att jag tillochmed grät en skvätt.

Ni som inte har läst Harry Potter böckerna MÅSTE läsa dom!


Hagrid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0