På ålderns höst

Jag lider nog fan av kronisk eftermiddagströtthet. Jag skyller på åldern, ett två timmars power nap varje eftermiddag är helt normalt. Malin ringde nyss, hon har bjudit mig att komma till Norslund, det lät ganska lockande, MEN jag borde städa mitt rum och gå ut och springa. Ska fixa och dona lite, skicka lite mail och organisera mitt liv lite så att jag kan koppla av på riktigt i helgen. Terese saknar redan Dalarna och kommr på besök lör-sön, det ska bli så sjukt kul! Sleepover hos mig :) Vi ska på utsparken på kåren. Haha jag längtar redan efter att vakna upp med Terese och äta bakisfrulle. En bag-in-box och trevligt sällskap ska bli härligt efter fem arbetsdagar.

Nu ska jag leta upp en bra löprunda på http://jogg.se ,en jättebra sida där man kan föra träningsdagbok och mäta löprundor.

Uppdaterar senare om hur det gick på springturen!


Kommentarer
Postat av: Terese

=D

2009-06-03 @ 21:18:51
Postat av: Elin

Vad är det jag hör?



Måste nog komma förbi falun på lördag då...

2009-06-03 @ 21:41:27
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0