Löpbandet sög

Hold your horses jag börjades svetta innan jag ens lyft skivstången. Det var oerhört varmt inne i jympasalen under skivstångspasset, svetten rann lite här och var på mig. Jag la på extra mycket tyngd idag och körde färre repetitioner än vad instruktören gör, jag pressade och pressade tills musklerna blev helt ömma och jag kände mjölksyran komma. Efter 40 minuter skivstång ställde jag mig på löpbandet, det var mindre spännande och jag sprang bara 12 minuter sen ledsnade jag på det. Det är hundra gånger roligare att springa ute i skogen men det kan också berott på att jag inte hade någon musik i öronen, då går det knapp att springa. Stirra in i en vägg blir väl ingen motiverad av? Jag saknar gymet jag var medlem i när jag bodde i London andra gången, LA Fitness heter det och är en kedja som finns i hela England. De hade massa maskiner och simhall, åh vad jag saknar det stället! De hade fem stora tv-skärmar på väggen med olika tv-program och musikkanaler på, det var bara att plugga in lurarna i maskinen man använde och välja vilken kanal man ville höra i lurarna. När jag tränade på kvällarna brukade jag se på Big Brother samtidigt som jag stod på löpbandet =) Jag älskar när man kan kombinera nytta med nöje!

Image from Finchley club 
Bilden är tagen från LA Fitness Finchleys hemsida. Fräscht som fan.


Åååååå vilken London-längtan jag får när jag ser mitt kära gamla gym!! Kommer ihåg när en kille som jag dejtade plockade upp mig utanför gymmet på sin motorcykel, jag var svettig och lycklig..

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

När vi har fått in flera kandidatera så får du reda på om du är en av finalisterna eller inte.



Sprid gärna vidare om våran första tävling. Skulle vara roligt om det var många som anmälde sig!



Emma.

2009-06-21 @ 20:35:26
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: dragana

Total bullshit! Jag knallar också rundor i paltor som gamla pojkvänner glömde i min boning! Vart i London har du bott förresten?

2009-06-21 @ 20:52:11
URL: http://draganajovanovic.blogspot.com/
Postat av: Therese

Vad gjorde du i London? härligt att vara ute och njuta av solen med antar jag :)

2009-06-21 @ 21:29:43
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0