Solbränd som en polkagris

Jag somnade i solen igår vilket inte bara resulterade i att jag blev blöt av svett, jag fick säsongens första och kanske mest oheta bränna. Igår hade jag en sexig tvättbjörnsbränna eftersom jag hade solbrillorna på hela dagen, den brännan har tack och lov lagt sig.
Idag har jag spenderat hela dagen på jobbet, det tråkiga jobbet var det idag. Ska bara jobba en dag där till sen ALDRIG mer! Man blir knäpp i huvudet av att gå runt där inne.

Förra veckan hade jag juridiktenta, kändes som att jag inte skulle klara den men jag har klarat den för jag har inte fått nåt "10-minutersenare mail" Satan vad gött! Jag har klarat hela vårterminen utan omtentor, jag är nöjd.
Hela förra veckan var jag sjukt upptagen så jag hann inte springa en enda gång,, hann inte med att inviga mina nya löparskor ju! Om 20 minuter ska jag ut och springa en liten tur. Jag vill ha en pulsklocka med en sån där sensor som man lägger i skon som mäter distans, takt och allting, mina skor är så hightech att man kan ha det förstår ni :) Slänger upp en bild på dom sen, ni får nöja er med min solbrännebild så länge!


Det händer inte ofta att jag visar brösten i bloggen,, och nu när ni väl får se dom ser de ut sådär.. *skämmes tamefan*


Här låg jag och sov igår i solen

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, mycket vackert angelica, jag är nästan imponerad ;)

2009-06-01 @ 20:42:52
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/
Postat av: Terese

Ja det där gjorde du verkligen bra =P varmt och gott kan ja tro =)

2009-06-01 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0