Temperatursvängar

När jag vaknade idag upptäckte jag till min stora förtjusning att det var strålande solsken ute, åå perfekt för en dag utomhus med en bra bok. Men först var jag ju tvungen att göra alla mina internetrutiner vilket innebär att blogga, läsa X antal bloggar, svara på kommentarer, facebooka femhundra gånger, blogga igen, och så där håller det på i X antal timmar.
Tog på mig bikini under kläderna, stoppade filten under armen, gick ut och låste dörren efter mig, bara två trappar sen skulle jag vara ute i solen.. Kom ut och funderade på varför barnen hade långärmade tröjor på sig, stod stilla ett ögonblicj, tittade upp mot himmlen och beskådade molnen som skymmde solen. Äsch tänkte jag, det är  väl skönt att ligga på en filt och läsa ändå. Och jorå det var skönt förutom att kläderna åkte av och på hela tiden, det råder temperatur svägningar i Falun.


Byxorna var reda att åka av.


Byxorna åkte av och solen stekte på mig. (det stora rosa ni ser är mitt gigantiska bröst)


Tröjan åkte till slut på..

Det blev några härliga timmar på filten med Harry Potter, nu ska jag iväg till friskis och träna skivstång och springa en vända på löpbandet.

Kommentarer
Postat av: sofie

jag dansar både street och show :) håller med det är jätte kul! hur länge har du dansat då?

2009-06-21 @ 16:10:57
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: Angelica

just därför jag gjort en naturgodisblogg ;) kram

2009-06-21 @ 16:26:34
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Anonym

Ja precis! (: Fast jag får aldrig redigt till mina lockar på håret, och får därför alltid platta de!



ha det bra! :)

2009-06-21 @ 16:30:29
Postat av: Liss

Hej...ja så där skall man nog relaxa en fin dag i Falun...finfin bikini har du också :-)

2009-06-21 @ 16:51:03
URL: http://www.lissfit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0