Vi har tagit studenten!

4 år sen som jag tog studenten, det är nästan ett helt liv sen. Idag är det Christoffers tur att springa ut iklädd kostym,slips och mössa. Jag har aldrig sett honom i kostym så det här kommer bli spännande, jag är säker på att han är snyggast av de alla! Två timmar kvar till utspring och jag känner redan nu hur stoltheten växer inom mig. Han har kämpat sig igenom hela gymnasiet, han är inte intresserad alls av skolan men nu behöver han aldrig mer sätta sig i skolbänken. Han är utbildad lastbilschaufför och har hunnit ta alla körkort förutom E, det hann han tyvärr inte. Om två timmar står vi där hela släkten i regnet och tar emot honom med blommor och gratulationer. Sedan är det dags för honom att åka iväg på lastbilsflaket med sina klasskompisar, hoppas det inte regnar allt för mycket på dom då. Jag är så stolt! Kan inte säga det tillräckligt många gånger. Han klarade det!


Madde har fixat med skylten, nu är det bara pinnen som ska på sen ska jag stå där utanför Bäckadalsgymnasiet och vifta.


Kan inte fatta att det var 4 år sen.


Angelica HP3A-05

Kommentarer
Postat av: Carro

HHAAha vad kul du såg ut som barn :)

jag trodde aldrig jag skulle säga det här Angelica, jag saknar dig stumpiz!

2009-06-12 @ 18:00:53
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Kul att du gillade det, bra tips på outfit till sockaå!



Trevlig helg!

2009-06-12 @ 18:45:42
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackars studenter som fick så dåligt väder :P Vi åkte till britsen igår kväll och såg en massa frusna stackare med vita mössor efter vägen.

2009-06-13 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0