Camilla tipsar

Camilla vet minsann hur man får till en sexigare look. Höga klackar är det bästa sättet att sexa till sig på. Sexigast är när du bär klackar utan några kläder på dig. Tack Camilla för detta heta tips, jag går numera runt i min stora lägenhet med skyhöga klackar iklädd spetstrosor med två nakna bröst som sitter perfekt och jag har aldrig förr känt mig så stilren och elegant.


Jag behöver icke längre läsa modetidningar för att identifiera vårmodet år 2009. Klackar och naket är det enda rätta. Återigen tack Camilla, min nya modeguru.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glömde skriva, tack Camilla för att jag fick låna bilden på dig så jag kunde hänga ut dig i bloggen. Den är jättefin. Vem är det som agerat fotograf?

2009-03-03 @ 10:25:15
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fotografen är hemlig..då jag inte vill hänga ut någon. Skulle bli skapligt med bokningar för honom då. Och han är ingen jag lånar ut. You know you know.

2009-03-03 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0