Chapel Hill

Jag har hittat mitt nya favoritvin, Chapel Hill min nya kärlek. Jag älskar det ekologiska vinet Ecologica, men med Chapel Hill är det äkta kärlek tills döden skiljer oss åt. Vin som rinner ner för strupen utan att få mitt ansikte att skrynkla ihop är livets goda. Kvällen har inletts med lite Måns Zelmerlöv och middag framför teven samtidigt som jag tittade på disneydags. Ingenting kan gå fel denna kvällen :)
Nu ska jag sminka mig och fixa håret innan jag glider upp till Sofia.


All min kärlek går till Chapel Hill. Vem behöver karlar när man har ett superbt vin? Tack TUR-mässan för vinsmakprover, det var där jag provsmakade Chapel Hill första gången. Han är min soulmate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0