Det var så längesen..

som jag grät över saknaden efter Therese,, men nu var det tydligen dags för att rensa tårkanalerna. Loggade in på facebook och såg att en kompis lagt upp en bild på Therese, det tog en sekunds hundradel för mig att reagera innan det strömmade över. Alla behöver gråta ibland, nu känner jag mig tusen kilo lättare. 1 minuts hysteriskt gråtande är allt jag behöver för att åter igen känna lugnet i kroppen. Ge mig en utopisk värld där inget tas ifrån mig,, det finns ingen rättvisa.. Fan vad jag saknar henne.. men gahhh.


Efter att ha torkat tårarna satt det fint med en kopp té. Mitt favoritté som jag fick av Camilla,, "Lilla Hjärtat" heter det. Som jag självklart drack ur min vackraste mugg någonsin som jag fick av min lillebror Johan i julklapp.På insidan av muggen finns en liten dikt:
Du är en lojal och kärleksfull vän,
Du är alltid ett stöd och du är bra på att inte avslöja hemligheter.
Nära eller långt borta, du är alltid här.
Du är världens bästa syster!

Naaaw lilla pluttiplutt! Spinningen satt fint trots att jag har en fantastisk träningsvärk i innelåren. Nu ska jag ta tag i min inbrottsliknande lägenhet.
Lite lugna favoriter skulle göra susen tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0