En välförtjänt paus

Jag har haft ytterligare en effektiv dag med plugget, dock så är min soffa kanske inte den bästa pluggplatsen. Jag har fått ryggskott så jag måste ut och springa ett varv runt Tisken för att räta på ryggen lite :)
Har jag inte kommit tillbaka på några timmar så är det för att jag halkat i snön och druttat i sjön. Ring då polisen i Falun så att de kan gå skallgång och bryta upp isen. Om det mot förmodan skulle hända, är det någon då som vill gästblogga i min blogg och berätta för mina läsare om den lilla incidenten som fått ett bloggläsande Falun att stanna upp?

Önska mig lycka till på den farofyllda joggingturen på halkigt underlag.

Kommentarer
Postat av: Tobias

ser man på ;D najs!

2009-03-03 @ 15:17:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0