Frukost på Grand och flanering på stan



Hotellfrukosten på Grand satt fint, vi åt hur mycket som helst så vi kunde knappt röra på oss. Sedan rullade vi runt en sväng på stan, Sofia shoppade skor och jag har hittat en påskpresent på Indiska till en mycket speciell person som snart glider in i mitt liv,, haha. Jisses jag har så många bollar i luften, måste nog lägga några på hyllan och frysa dom till is.


Den klassiska bilden på Dalahästen i Grands reception är ett måste när man besöker hotellet.

Ikväll blir det Bio, ska äntligen se Män som hatar Kvinnor. Hoppas den är bra. Borde egentligen plugga men jag är helt slut. Det spelar ingen roll om man själv inte är ute och festar halva nätterna, man blir likt förbannat väckt varje helg. Jag ska följa Camillas goda råd och stänga av mobilen i fortsättningen. Usch jag blir så matt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0