Har du knäck i lurarna eller?

Vad har hänt med facebook? Det är en ny konstig design som jag fattar noll av, varför kunde de inte behålla den gamla? Det var bättre förr, icke sant? Äntligen lördag vilket för mig innebär plugg, plugg och åter plugg. Eller okej nu ska vi inte överdriva så värst mycket, det blir lite plugg, ett Tiskavarv med Hanna och Sofia, bolagsbesök, lite plugg, spinning och Sofias födelsedagsfest. Den här dagen kan inte gå fel speciellt inte nu när jag slagit på teven och upptäcker till min förtjusning att det är lattjo lajban. Jag som ville uppdatera mig med nyheter. Det ska bli skitkul att träffa Hanna, hon flyttade till Göteborg i somras och jag har inte sett henne sen dess, så det var ett mycket bra initiativ av henne att ta sig upp till Falun och hälsa på =)


I väntan på att vi skulle gå till kåren igår och käka tacobuffé så lekte jag med självutlösaren. Haha Elin var så söt en gång när hon frågade mig vem det egentligen är som tar alla bilder på mig.. självutlösaren är uppenbarligen min enda vän. Men storbloggerska som jag är så måste jag ju lägga upp dagens outfit. Hoppas ni hörde min sarkasm i föregående mening. Det finns inget tråkigare än att läsa om andras dagens outfit, det ligger inte i mitt intresse. Alla storbloggerskor ser ju likadana ut, de är så mainstream som det går. Nu har allas vår Blondinbella skaffat sig en stylist. Jag trodde Blondinbella var en modeentusiast, borde hon då inte veta vad hon ska klä sig i? Nej det är ytterligare bara något att blogga om,, idag ska jag och min stylist bla bla bla, idag har städerskan varit här bla bla bla, min assistent är även som en syster för mig bla bla bla.. När ska hon lägga av?
Nu ska jag ta tag i dagen. Åh glömde berätta att jag och Sofia såg sveriges genom tiderna bästa film igår på ettan. host host. Svensk film är skrettretande, Har du knäck i lurarna eller? Denna repliken kom när en snubbe skulle bråka med Mikael Persbrandt. Shit skulle nån skrika så åt mig hade jag blivit så rädd att jag lagt benen på ryggen med hast.

Kommentarer
Postat av: Elin

Har man inte råd med en egen fotograf kan självutlösaren vara bra att ha!

2009-03-14 @ 13:14:39
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0